Trilingual Technical Support for Call Center - 6am to 3pm
Heredia, Heredia
Publicado hace más de 30 días
- Empresa:
- Pertec Global Services
- Descripción de la Empresa:
- Desarrollo de Productos de Software, Outsourcing de TI, Infraestructura en la nube, Colaboración, Mesa de ayuda y Transformación digital.
- Tipo de Contrato:
- Tiempo Completo
- Experiencia requerida:
- 1 año
- Educación requerida:
- Técnico
- Género:
- Indiferente
- Edad:
- 18 a 90 años
- Cantidad de Vacantes:
- 4
Descripción de la Oferta de Trabajo
In this role you will be able to have contact with business customers and assist them technically via telephone or chat. You will have to solve technical problems related to resetting passwords, Outlook email configuration, support for portals, applications and pages.
Requirements:
1 year of experience in technical support (desired).
1 year of experience in call center (desired).
Knowledge or experience in VPN, printers, hardware, Office, Outlook, password resets, phone registration, issues with platforms or other applications.
Advanced English (85%).
Advanced Portuguese (85%)
Knowledge in Windows.
Perks:
Birthday off.
Private medical plan.
Referral bonuses.
Top Performance recognition.
Discounts with affiliated universities, financial companies and hotels.
Esta oferta de trabajo ha expirado. Ya no puedes postularte. Te invitamos a consultar las nuevas
ofertas de trabajo.